کرار: با استقلال قرارداد دارم و نمي توانم بروم
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

کرار: با استقلال قرارداد دارم و نمي توانم بروم

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 19 مهر 1393برچسب:, , 22:34

 جاسم کرار هافبک عراقی استقلال در آستانه سفر به نجف با ابراز پشیمانی از سخنانش ،گفت: به دلیل دوری از خانواده شرایط عصبی خوبی نداشتم و روی عصبانیت آن حرفها را زدم .

به گزارش فارس، وی افزود: از محسن بزرگی معاون باشگاه استقلال که مشکلات من را بر طرف کرد تشکر می کنم و مدیون ایشان هستم.

وی در خصوص خداحافظی از جمع آبی پوشان اظهار داشت: یک لحظه کنترل اعصابم را از دست  دادم و  روی احساس کلمه خداحافظی را به زبان آوردم اما اصلا چنین قصدی ندارم .بخصوص اینکه من با اسقلال قرارداد دارم و نمی توانم بروم.

بازیکنان تاثیرگذار آبی ها در پایان با اشاره به اینکه فردا صبح عازم نجف خواهد شد، از امیر قلعه نویی و جامعه استقلال عذر خواهی کرد و گفت: من به خاطره استقلال ماشین شخصی ام را فروختم و شک نکنید در بازگشت مجدد به تهران با جان دل برای تیم محبوبم بازی خواهم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید